مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:252024-01-11ورزشي

کسب 3 امتیاز حیاتی شاهین نوین نطنز در هفته یازدهم 


در هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور، تیم شاهین نوین نطنز با پیروزی برابر مهرعظام تهران، 3 امتیاز حیاتی رو کسب کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت فوتبال نطنز گفت: در هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور، تیم شاهین نوین نطنز با پیروزی برابر مهرعظام تهران، 3 امتیاز حیاتی رو کسب کرد.

مهدی عسکری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان، تیم شاهین نوین نطنز با نتیجه 3 بر یک میهمان خود مهرعظام تهران را شکست داد تا همچنان در کورس قهرمانی بماند.

وی افزود: در دیگر دیدارهای این هفته پالایش نفت آبادان صدرنشین جدول و دیگر مدعی قهرمانی، با یک گل رایزکو صفادشت کرج را شکست داد.

رییس هیئت فوتبال نطنز گفت: همچنین ملی حفاری و سایپای تهران به تساوی 3 بر 3 دست یافتند و مس رفسنجان 3 بر صفر نوا آمل را مغلوب کرد.

وی تصریح کرد: با این نتایج تیم پالایش نفت آبادان با 28 امتیاز صدر نشین و شاهین نوین نطنز با 24 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

عسکری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 3 هفته دیگر از مسابقات باقی مانده، این 3 هفته برای شاهین نوین نطنز به مانند 3 بازی فینال است که این تیم برای قهرمانی محکوم به پیروزی در هر 3 بازی است.

وی تصریح کرد: در هفته دوازدهم این مسابقات شاهین نوین نطنز در دیداری حساس در روز 27 دی ماه، میهمان سایپای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 3 امتیاز حیاتی شاهین نوین نطنز در هفته یازدهم 

کسب 3 امتیاز حیاتی شاهین نوین نطنز در هفته یازدهم